lördag 21 maj 2011

Saying things we haven't for a while

Godkväll. 

Hemma från bion som var riktigt bra, så möttes jag av ett mail av fina R. Det gör mig väldigt glad, även fast han är på andra sidan jordklotet. Har som visat haft en riktigt bra dag med bästis, skön men rolig och så. Imorgon blir det jobb och på kvällen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Känner mig för tillfället smått irriterad, trött och så ledsen som dem senaste dygnen. Men varför vet jag inte, mår fortfarande konstigt med andra ord. Har gråtit näst intill varje kväll, utan anledning och ingen utlösande faktor, dem bara rinner av sig själva. I natt var det nästan värst, dygnade och satt vaken till fem. Slocknade sen och vaknade kvart i tio, inte ett dugg utvilad och kudden var nästan våt av tårarna när jag vaknade igen. Fast som sagt, jag mår bra. Det är bara det att kroppen är konstig.

Hoppas ni alla andra haft en bra dag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar