söndag 29 maj 2011

I'm yours

Godmorgon! 

Hemma efter ett par fantastiska dagar i Sala/Heby/Möklinta. Har fikat, umgåtts, skrattat så jag grät och kramats med underbara människor. Har hunnit med en babyshower, att fira min barndomsbästis och att åka buss hem igen för att gå på Gröna Lund och se State Of Grace i Rockkarusellen. Dem var så jävla grymma och tog hem hela jävla skiten! Fy fan va ni är bra, jag har en hel del bilder från dagarna men jag orkar inte leta reda på kamerasladden nu, funderar på att göra mig lite god frukost och sedan försöka få liv i bästisen min, för henne vill jag ha med mig in till stan ;) Eller farsta! Vad som egentligen! Måste få tag på en present till mamma och även en varmrätt till ikväll!

Men nu ska jag påbörja mitt mission för dagen!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar