tisdag 24 maj 2011

Home is wherever I'm with you.

Goddagens! 

Tänkte berätta lite kort om min dag, först så vaknade jag och då satt jag vid datorn och lyssnade på fin musik innan jag gick till bästis där jag åt bulle, pratade och även lunchade med henne. Efter drog jag hem och bättrade på sminket innan jag åkte och mötte Frida i Farsta, det var supermysigt. Pratade ikapp allt som vi missat i varandras liv och tog en fika. Som gamla tider kändes det. Drog hem och har äntligen fått mitt paket från H&M, dock visade sig klänningen vara en besvikelse så den och koftan skickas tillbaka.

Hur som, imorgon är det löning och jobb, sen blir det packa och på torsdag åks det upp till landet, Linda fyller 18 och det ska firas med pompa och ståt :)

Ha en fortsatt bra tisdag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar