måndag 16 maj 2011

Nothing

Godkväll.

Har powernapat, var så sjukt trött så var tvungen, så nu ska jag ut på en promenad, få lite luft, sen ta en dusch och så i säng. För imorgon är det Norges nationaldag, då blir det livat på Skansen vill jag lova. Självklart är det jag och bästa pappa som jobbar, imorgon vet jag dock inte vad som händer efter jobbet men på onsdag får jag träffa R :) Världsbäst onsdag kommer det typ bli, eftersom jag fått göra planer, haha!

Hur som, har inte hänt så mycket, är dock jävligt död. Konstiga jobbtider och konstig sömn den senaste veckan typ. Knepigt det där. Fast jag har å andra sidan inte känt mig så glad på länge. Win/win.

Nu funderar jag om jag inte ska försöka planera något till helgen, för nu känner jag att jag kanske skulle vilja festa lite, haha ni hörde rätt. Jag vill festa! :) Dessutom vill jag träffa nya människor. :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar