söndag 15 maj 2011

Duckie!

Hej!

Mycket känns fortfarande skitjobbigt men jag har verkligen haft en av dem bästa helgerna på väldigt länge, fredagen var jag i och för sig bara hemma typ och degade men igår träffade jag R och idag har vi promenerat runt i stan typ 5 timmar, skrattat och kollat i butiker. Det har kramats och det är väldigt skönt att luta sig på någon i alla rulltrappor, haha. Men det är en märklig situation vi är i, det måste jag medge fast å andra sidan njuter jag bara av hans sällskap, vill så gärna tillbaka till torsdagen för den var verkligen perfekt. 

Jaja, nog tjatat om perfekta saker och R, med mig är som sagt det mesta bra, det fattas väldigt mycket bara. Jag saknar väldigt många människor, känner mig rätt tom och vet inte om utnyttjad är rätt ord men det skulle kunna vara det, så jag använder det. Fast allt det där är egentligen utrett.

Nej gud, jag kan inte komma på nå vettigt att skriva så jag säger som vi har sagt hela dagen!
Shut the duck up ;)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar