måndag 2 maj 2011

Come on baby, dance with me.

Godkväll!

Hemma efter en mysig fika med Kimmie på staden, pratade om lite allt möjligt och uppdaterades om vad som hänt sen sist. Försökte spåna på en trevlig present till farfar men kom inte fram till något tråkigt nog. Får filura mer på det tills imorgon. Morgondagen då, då blir det bästisdejt med mongo mat och vet ni vad? På kvällen ska jag också äta mongomat, dubbelt upp för mig! :) På kvällen blir det med familjen. Ska fixa färdigt packlistan idag också så att jag bara kan packa ner allt imorgon kväll, åker rimlig tid på onsdag så jag är i Sala senast klockan 3, måste hinna in på blomaffären och hem till farfar innan han kommer hem :)

Åh va kul det ska bli att överraska honom :)
Nu ska jag gå och fixa med allt smått o gott!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar