tisdag 26 april 2011

As he's walking away..

God afton.

Jag är vaken, pigg och svettig. Kan berätta lite kort om min påskhelg, jag var som sagt hos Mormor och Morfar i lördags och igår så var Sussie, Erik, Farmor, Martin, Ankie och Ohn hos oss och åt påskmat. Jag som bara hostade, mådde dåligt och va allmänt trött satt i vardagsrummet större delen av kvällen, dem rökte i köket och av sådant hostar jag ännu mer. Idag, eller ja igår (måndag) så jobbade jag väldigt ofrivilligt då jag bara blir sjukare o sjukare. Tog även en promenad med bästis på kvällen och jag var så död att jag slocknade när jag kom hem. Det var fan det jobbigaste jag gjort på år och dagar. Lungorna värkte när jag kom hem och hela världen snurrade men det var mysigt också för jag har ju inte träffat henne på väldigt länge. Imorgon (idag), så blir det läkaren och få medicin för jag kan inte ha det såhär längre. Är helt slut och hostar hela tiden, vaknade vid ett och då var min feber uppe i 40.2, jag avskyr att vara sjuk och jag vet att jag gnäller men jag lovar att om du/ni skulle må som jag gjort i en vecka med konstant feber och hosta så fort jag tar ett djupt andetag så skulle ni också gnälla. 

Jaja, ska fortsätta sitta här tills jag blir trött o kan sova igen. 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar