söndag 10 april 2011

It's you and me tonight.

Godkväll

Efter morgonens gudstjänst så promenerade jag hem med mor och lillasyster, vi gick in på ICA och jag köpte lite fika till oss, bulle och kaka ska man ha på en söndagsdag. Promenerade sedan hemåt med Irene som sällskap, gick hem och väl hemma åt vi lunch och fikade och sedan så började jag förbereda köttgrytan åt familjen. Efter det hjälptes jag och mamma åt att städa lite men eftersom jag sovit väldigt lite och dåligt i natt så skickade mor min in mig i sängen så jag fick en powernap, efter det blidde det upp igen och fortsätta med maten. Nu är maten uppäten, disken är omhändertagen och jag ska snart gå in och börja göra kaos med mitt rum. Slänga tvätt i säckar och bara göra i ordning alla lådor som det blivit kaos i, nu när jag vart borta och röjt ur massa skit ur lådorna. Ska få ordning igen, det är målet med denna kväll.

Efter det blir det förhoppningsvis en promis med bästis :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar