söndag 10 april 2011

Little bitty.

Hellojsan!

Har haft en riktig toppen söndag, den kunde inte blitt bättre känner jag. Visserligen har det legat ett ganska tungt täcke över oss alla och vi har pratat mycket om döden och sånt, i och med Oscar's död. Pappa blev väldigt berörd, det blev vi alla men i och med att han känner mamman till pojken lite mer. Hur som, jag är inte klar i rummet, inte på långa vägar men rom byggdes inte heller på en dag. Morgondagens planer ser ut som så att jag blir utan vatten i lägenheten mellan 9-16. Och om jag inte blir inringd på jobb så kommer jag att åka och träna på morgonen, för att sedan duscha och basta och sen ska jag klura lite på vad som ska ske sista helgen i Maj, om det ska ske nå spännande då och jag ska även till biblioteket. Svänga förbi mitt gamla gymnasium ska jag också göra och så mycket mer än så har jag icke planerat. Fast vem vet, det kan bli lite äventyr på det också. Jag är öppen för förslag, kanske man kan höra av sig till Jejje förresten, för nu i veckan MÅSTE vi ju ses :)

Nej ni, hoppas er helg varit till belåtenhet för det har min, nu ska jag gå och duscha, borsta naggarna och krypa i sängen.
Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar