söndag 24 april 2011

Don't you know you're beautiful?

Godmorgon!

Idag är det söndag, vilket betyder att om ca 6 timmar får jag träffa min Sussie. Äntligen! Saknar henne som en jävla dåre, vill bara prata, umgås och vara nära henne. Börjar gråta av bara tanken. Jobbigt att vara crybaby ibland men hon är min andra halva, det kan jag inte hymla med. Hur som, innan det är dags för alla våra gäster att göra entré så ska jag städa och baka påsktårta. Har haft en helvetesnatt, hostat så mycket att jag inte kunde andas. Även strukturerat upp min vecka lite smått. Med risk för förändringar som vanligt.

Måndag: Jobba
Tisdag: Doktorn, Kimmie och Frida (shoppa med diana?)
Onsdag: Shoppa med Diana
Torsdag: Ingenting planerat än så länge.
Fredag: Sala
Lördag: Sala, Cruising
Söndag: Sala
Sen stannar jag nog kvar i Sala veckan efter det i och med att det är SOG och Tords fest på lördagen.

Nu vet ni hur mina planer ser ut! Ha en fortsatt trevlig påsk! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar