tisdag 26 april 2011

Fuck med sideways.

Goddag

Nu är jag tillbaka här igen, hemma från doktor o allt. Så var ska jag börja, jag är sjuk, typ jättesjuk enligt dem. Min sänka låg på 75, den ska normalt ligga på 10 eller lägre. Det är alltså inte bra, det i kombination med min höga feber o hosta kan innebära en bakterieinfektion någonstans. Dock har jag nu fått medicin, men om denna medicin inte hjälper innan torsdag vilket hon inte trodde att den skulle göra så måste jag in till sjukhuset och ta mer prover. 
Summan av den kardemumman är att det med största sannolikhet inte blir någon Valborg i Sala och åker jag upp så får jag ändå bara ligga i sängen.

Ibland är fan inte livet roligt, men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla massa skräptv. Sen ska jag måla naglarna, men nu vet ni i alla fall hur det står till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar