torsdag 7 april 2011

If you like Pina Colada's

O'malleys!

Hemma efter en fyra timmar lång hemresa då det var strömavbrott på Stockholm Central, blev inget hämtande av kusiner, jag var helt enkelt inte tillgänglig (satt i en svart tunnel strax innan Arlanda). Hur som hann jag både fälla tårar och längta tillbaka till Sala på vägen hem, dock är jag glad att vara hemma här och träffa alla härifrån men jag mår så fruktansvärt bra i Sala men nu när jag kom hem fick jag en ganska bra överraskning, skulle vilja be er alla att hålla tummarna för mig. Jag får inte berätta vad det gäller än men jag vill att ni alla håller tummarna för mig. 
Tänkte inte sitta här så mycket länge till, tänkte slänga mig i ett bad med ansiktsmask och läsa klart min bok, sen blir det tidigt i säng för imorgon blir det jobb :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar