fredag 29 april 2011

Life is a highway

Godkväll!

Ger jättebra respons på den nya medicinen, dock gör ju morfinet i hostmedicinen mig väldigt trött så jag slocknar efter jag tagit medicinen men sömn är också bra för återhämtandet. Idag har jag mer eller mindre tagit det lugnt, två små promenader till ICA för att få lite luft och i morse passade jag på att svänga förbi min duktiga bästis som jobbar på Pressbyrån nu :) Dock hade hon mycket o göra så får väl svänga förbi lite tidigare en annan dag, på eftermiddagen var jag på ICA igen med mamma och Cornelia, jag bjuckade familjen på godis för en hundring, jag har knappt ätit något den senaste veckan men nu börjar jag bli lite hungrigare och fick ett sådan fruktansvärt sug på godis så jag kände att jag var värd det. 
Imorgon ska jag, mamma och Cornelia till Farsta för att shoppa lite och så, jag behöver en hel del nytt och då är det ju bra att ge sig iväg för att inhandla sådant, ska även köpa klänning till min kusins bröllop som är i sommar. Det är klädkod: kavaj, så jag har hittat en jättefin långklänning i rosablommigt material som jag tror kommer bli superfint. 

Annars så kommer det bli en lugn valborg, ska gå till brasan med mamma o syster och bara ta det lugnt. Kanske inte vad jag önskat men vadfan, nu vill jag bara bli frisk till varje pris! :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar