onsdag 20 april 2011

We got a rocksteady love.

Godkväll!
 
Har haft ett helvetiskt dygn, somnade klockan tio igår, vaknade igen klockan tolv. Skulle upp o kissa men var så feberyr att jag ramlade in i garderoberna i hallen. Kom tillbaka till sängen och hade frossa i fyrtio minuter innan jag somnade om, vaknade fyra igen av att hela kroppen värkte och att jag höll på att kvävas av allt slem i mina luftrör. Sedan somnade jag om igen och vaknade klockan nio, elva timmars sömn. Drog till jobbet vid tio och var hemma vid sex, feberyrade på jobbet och mådde kasst men tog en ipren och blev människa igen. Blev en tur förbi Slussen för att köpa godis till alla påskägg och så, har även kommit fram till vad för dessert det blir till påsk. 

Nu ska jag duscha, måla naglarna och annat sånt där medans tabletten fortfarande är igång i kroppen för sedan blir det dags att bänka sig i sängen och kolla Glee, Greys och Off the map.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar