lördag 2 april 2011

The other half of me.

Godkväll!

Hur mår Isabella? Fortfarande ganska tom, har gråtit och skrattat mest gråtit och skrattat tack vare fina H. Livlinan den här tråkiga, tomma kvällen i April. På måndag är det tre år sen, jag kommer aldrig glömma fredagen den fjärde April 2008, kommer aldrig glömma orden. Dem berör mig inte längre men gudarna ska veta att jag inte kan glömma, tro mig jag har försökt. "Det är det bästa för oss båda, jag kommer alltid finnas där för dig", hur mycket bullshit kan en människa häva ur sig.. Frågorna är fortfarande många, det kommer alltid irritera mig att jag aldrig får svar men vet ni vad? Jag orkar inte lägga ner min enda energi på en sådan människa, jag borde inte heller göra det. Imorgon ska jag jobba, så snart ska jag krypa till sängs, men först ska jag och H fortsätta diskutera viktiga ämnen såsom, kroppsvätskor och psykosomatisk stress. Vettiga saker en lördagskväll som denna, han klagar samtidigt på min musiksmak och försöker överrösta med någon värdelös musik. Jag gillar våra telefon dejter, gillar att prata om konstiga saker och få skratta lite då och då. 

Men nu ska jag inte sitta här och häva ur mig skit nå mer, för jag känner mig som skit - ser ut som skit och det skulle fan inte förvåna mig om någon kom och sa att jag är skit. Haha!

Puss och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar