måndag 18 april 2011

Brinner utav livslust.

Godmorgon!

Vaknade med feber, täppt näsa, ont i halsen och rossel i lungorna. Så jävla typiskt mig när det kommer till ledighet. Såhär är det jämnt. Så fort jag tar ledigt då blir jag sjuk, men jag är superkvinnan så jag tänker inte låta detta sänka mig för jag lyssnar på "Till rytmen av en regnig natt", dricker cola light och ska snart gå till både ICA och biblioteket, just det ska svänga förbi pressbyrån och hämta min risifrutti också :)

Sedan blir det till att gå hem och vänta på att få umgås med bästis. Känns asmysigt att kunna umgås i Solen med henne, i och med att vi annars alltid träffas efter mörkrets intåg ;) Haha, men det är bara för att vi har sex då och hon vill inte se mitt ansikte! Hahaha...

Ha en fin dag!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar