onsdag 13 april 2011

Regnbågar, enhörningar och lite kakor.

Hellu!

Jag har inte uppdaterat på två dagar, ganska ovanligt när det kommer till mig men ack så skönt. Jag börjar hitta mitt rätta jag, hittar tillbaka till den där personen som är trygg i sig själv för det är jag nu. Jag behöver ingen som skyddar mig längre, jag klarar mig på egen hand. Jag är självständig. 
Så vad har jag haft för mig? Jo, jag har jobbat, på en ny förskola, med nya kollegor och nya barn och jag har pratat i telefon. Typ så, ja. Hela dagarna jobbar jag och när jag inte jobbar så umgås jag med familj och planerar roligheter för mig själv för jag är så jävla värd det, som en kryssning i Maj och även finbesök av Fab i Maj. Kan livet bli mycket bättre eller? På kvällarna kan jag inte längre sova, min sömn är ur balans men det funkar ändå. Så på kvällarna pratar jag i telefon med min Fab, vi pratar tills vi båda ska gå upp nästan och när vi inte pratar så skrattar vi tillsammans, ibland ligger vi bara tysta och lyssnar till varandras andetag. Han är verkligen en fruktansvärt fin människa. Pratar även med andra, genom telefonen får jag höra ord på engelska, lära mig nya saker om USA och ibland även om motorer med en annan människa. Är inte speciellt intresserad av motorer men det är kul att höra hans konstiga dialekt och jag är inte heller speciellt intresserad av fakta om USA men det är kul att fila på min engelska med någon ibland. 

Så, så är det. Livet rullar på och jag lever varje dag, tar ingenting för givet och är glad att jag är jag.
Vet inte hur ofta det kommer uppdateras, saker rullar på och jag är konstant trött, men jag ska försöka uppa varje dag. För alla fina läsare på denna blogg, som jag inte vet vilka alla är. Spännande! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar