fredag 8 april 2011

If you have half a brain.

Godkväll!

Sitter här efter en brakmiddag och en timmes tupplur och undrar vart kvällen slutar. Ska träffa bästis antar jag, annars vet jag inte vad jag ska göra, är helt sjukt trött. Denna dag sög musten ur mig, värre kan man ju ha haft det men jag har inte sovit speciellt bra i veckan, eller åtminstone inte tillräckligt mycket för att vara BB (Bebis-Bella). Så, så ligger det till. Sitter och lyssnar på min nya favorit The Pina Colada Song, sök på det på Spottan så ska ni få höra en skön sång, ska skriva en sådan kontaktannons.. 

En sådan här kontaktannons: 
If you like Pina Coladas,
And getting caught in the rain,
If you're not into yoga,
If you have half a brain,
If you like making love at midnight,
In the dunes of the cape,
Then I'm the love that you've looked for,
Write to me and escape.
Nu vet ni att det är min om ni skulle se en sådan ;)

Ha en fin kväll tullisar!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar