lördag 23 april 2011

Hey little girl

Godkväll!

Hemma från första påskfirandet detta år, imorgon blir det nummer två och även det sista. Idag har det i alla fall suttits i solen och pratats, vi har skrattat, lekt burken och ätit mormors goda påskmat. Fina, fina familj. Känner mig så jävla oslagbar när jag är med min släkt. Sen att man får typ världens i särklass finaste påsk sms, gör inte påsken sämre. Så jävla fint att jag inte kunde komma på ett vettigt svar. I morse väcktes jag av min mamma, pappa och lillskit. Öppnade påskägg och fick ansiktsmasker o annat hemmaspa jox, så jävla underbart. Och av Cornelia fick jag ett superfint brev och godis. Så jag fick gråta en skvätt på morgonen. 

Imorgon kommer min fina Sussie, farmor, Erik, Ankie och Martin för att fira påsk med oss. Det är så vi firar högtider i vår familj, alla är välkomna. Har man ingenstans att vara så finns det alltid en plats hos oss. Mottot som hela familjen står för är, finns det hjärterum så finns det stjärterum och det måste jag säga. En kärleksfull familj är vi verkligen! :)

Nu blir det bad med lillskit, sen ska jag få massage och kolla på Dear John, för den fick jag i påskpresent av min morfar. Med motiveringen, den verkade som en fin film jag tror du skulle gilla.

Gud va jag älskar min familj. 

Stor jävla kärleksbomb till er alla!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar