onsdag 27 april 2011

Sjukling has left the building.

Fick inte sova någonting inatt, det resulterade i en ledsen Bella när klockan blev framåt åtta. Jag orkade helt enkelt inte, är helt jävla slut. Har lyckats sova två timmar nu på dagen i sittande läge men vad är det att hänga i granen egentligen? Mamma ringde och meddelade att jag inte blivit bättre idag, det blev en del "ojande" i telefon men vi skulle ge det till imorgon, så får vi väl se. Jag är inte längre gnällig, jag är bara jävligt utmattad och slut. Hur som har jag fått min egna nässpray nu med olja i så jag ska slippa blöda näsblod och mamma är hur gullig som helst. I natt kommer jag sova i soffan, sittandes. För det verkar vara enda alternativet för mig. Men det gör mig inte så mycket, pappa tar min säng då så får jag dvd:n och datorn. Då kan man ju i alla fall roa sig med något.

Nu ska jag gå o "lägga" mig, sätta mig i soffan och kolla på en till film. Och när mamma kommer hem igen ska jag på egna stapplande ben ta mig ner till ICA. Får se hur slut man är när man kommer hem då på en skala.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar