torsdag 28 april 2011

Positivt inlägg!

Efter läkarbesöket, överdrivet dyra mediciner men både morfin och antibiotika så känner jag mig väldigt peppad för nu jävlar ska jag bli frisk. Dock krävs det tydligen inte bara att äta medicinerna utan man måste vila också, helst sängliggande den kommande veckan när jag äter antibiotikan. Jaja, nu handlar det om sjukdom igen men jag är positiv som sagd. Hur som så ser planerna ut såhär, farfadern min fyller 61år på Onsdag och om jag då mår bättre, vilket jag borde göra för då har det nästan gått en hel vecka så tänkte jag åka upp och överraska honom, typ komma när han jobbar och sen bara studsa fram när han kommer innan för dörren med blommor och present. Det tror jag han skulle bli glad av, för nästa helg är det ju final i Rockkarusellen som SoG tog sig till men även Tord's 60års fest. Så då ska jag ju ändå upp, då kan man ju faktiskt passa på att åka upp och stanna där några dagar så man kommer hem som en fräsch människa, redo att jobba och så igen :)

Nästa vecka tänker jag även hinna med en heldag med min bästis, för fan va jag saknar na nu när jag sitter här inlåst. 

Nu har ni fått ett gladare litet inlägg från mig!
PUSS

2 kommentarer:

  1. Då ska vi börna med nya bilen :D
    den går som ett SKOTT!

    SvaraRadera