lördag 9 april 2011

Slam your body down.

Goddagens. 

Vaknade ganska tidigt i morse, vid åtta snåret men å andra sidan somnade jag tidigt också. Gick upp och brassade frulle med familjen och sen blev det slappt i sängen tills jag och mamma åkte till Farsta. Väl i Farsta kikade vi runt och kollade på diverse ting innan mamma gick på systemet åt mig och far, haha åt alla förutom åt sig själv. Fint! Sen åkte vi till MatDax i Hökis och där var det livat, turkisarna went coconut på allt. Vi rymde därifrån rätt fort och nu är jag hemma, har ätit nudlar till lunch och duschat o ska snart till Diana för att fixa håret. Sminket får vänta, för annars blir det en kletig historia. Har haft en riktigt bra dag hittills, mamma-terapi är aldrig fel och det är skönt att prata med mamma för hon förstår och har alltid kloka svar. Det är bara så att min mamma är braig! :) Hoppas att kvällen går i samma anda, först sexparty hos Mimmi och sen Tessi's 20års fest :) Det kommer säkerligen bli en bra kväll, antingen så crashar jag hos mormor och morfar i natt eller så åker jag hem, ska ju antagligen jobba imorgon och då är det skönt om man får sova i sin egen säng :)

Hoppas ni alla får en bra lördag med kärlek och ömhet. :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar