torsdag 7 april 2011

Det är vi mot världen, mina fina!

Goddagens!

Sitter i Sala och hänger med min Lillis, fina fina Lillis. Har haft tre riktigt grymma dagar här och jag vill verkligen inte åka hem. Vill vara kvar här och må bra och inte stressa eller ha ångest eller annat. Jobbsökandet i Sala har aldrig känts så aktuellt som nu. Hur som, i tisdags så åkte jag hem till Linda när jag anlände till Sala, fick skjuts med hennes morfar och sedan snackade vi massa sex och skrattade samt dansade innan vi lagade middag och umgicks med hennes fina familj, sen fick jag skjuts av hennes bror in till Sala, där blev det kramkalas och mys med farfar och Stina, sen kom Linda igår igen och har varit med mig tills nu. Hon börjar klockan halv ett idag så hon och jag ska gosa i ca en timme till innan jag blir ensam. Igår hade även Stina ett "må bra party" med massa Aloe Vera produkter o joxx, och jag fick några provpåsar på en Aloe Vera Gelly som ska vara bra för kluvna hårtoppar osv. Ska pröva med det lite, gellyn kan även användas som allt du behöver egentligen, finns tydligen inget den inte hjälper mot. Men om det stämmer har jag inte en susning om...

Nu har jag faktiskt inte lust att sitta här mer, tänker njuta av sista tiden med alla fina här. Tanka så mycket kärlek som jag bara kan så får vi se när vi hörs igen, för imorgon är det jobb och i helgen är det fest + jobb. Det är mycket nu men gash som jag ser fram emot min lön :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar