måndag 18 april 2011

Small town girl

Godkväll!

Givande dag skulle jag vilja kalla denna dag, pratade med Fab i morse och sedan mötte jag upp Diana och solade i ca en timme tror jag, innan jag mötte upp Alexandra och tog en långpromenad i det fina vårvädret. Lite färg har jag allt fått i ansikte och på bröstet, mer ska det bli! Har inte varit riktigt brun sedan sommaren 2009 och då var jag ju i Turkiet och det är ju fusk. Hur som, min hals är fortfarande lite krånglig, låter fortfarande mer som än man än som en kvinna. Fast jag klagar inte, för snart är det påsk. Då är det familjegos med alla fina familjemedlemmar och framförallt min fina Sussie. Det är jag motiverad inför. Skrev nyss ihop ett jättefint mail i min mening som jag skickade iväg till en fin person som behöver lite omtanke och kärlek. Hoppas det når fram och att det skänker åtminstone en liten tröst. Man är aldrig ensam!

Nej, imorgon blir det jobb så nu ska jag krypa ner i min säng och hoppas på en normal röst imorgon.
Puss

Kvällens låt är helt klart: Small Town Girl - Kellie Pickler
Lyssna på den, så känner jag mig. För det enda jag någonsin kommer vara är Lilla Ella från landet. Det är så jag känner det inom mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar