söndag 3 april 2011

Loving you makes life worth living.

Goddagens!
Jag måste säga att efter en dags jobb och bestämmelsen att jag bege mig till Sala tisdag-torsdag har fått mig att känna mig motiverad och glad. Blir inget State Of Grace i helgen då jag får jobba, så då fick det bli en snabbvisit i veckan. Det resulterade i en överdrivet glad farfar och Stina, att det kan betyda så mycket att man hälsar på, fast det är å andra sidan sådana saker som betyder, på riktigt. Vet inte än när jag åker upp på tisdag eller hur jag ska spendera timmarna när Stina är hos läkaren men allt det där löser sig på ett eller annat sätt. Efter min Sala resa nu i veckan blir det inge Sala förrens Valborg, det är ju dock inte så långt kvar och då drar jag med mig Diana, för det är en tradition och traditioner bryter man icke! :)

Så nu vet ni det, tomheten börjar förvandlas till känslor. Livslevande värme och panik, men fan så skönt det är att få känna igen och fan så skönt det är med regn. Haha!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar