torsdag 14 april 2011

Count on me

Du är det finaste jag har och det bästa jag vet. För vi skrattar, gråter, älskar och hatar tillsammans. Vi stöttar, vi peppar, vi uppmuntrar och pushar varandra framåt. Det är mycket tack vare dig som jag fortfarande orkar, att jag fortfarande har viljan för du lös igenom som ljuset i mitt mörker. Du finns där genom allt, vad jag än går igenom så vet jag att jag kan falla tillbaka på dig. Du är den jag delar blod med och det är faktiskt så, blod är tjockare än vatten. Vad vore jag utan dig och vad vore du utan mig, jag vet bara att utan dig vore mitt liv så trist. För vem skulle jag annars dra tråkiga skämt med, vem skulle jag skratta med tills jag gråter och vem skulle jag dela alla hemligheter med? Det är du och ingen annan.
Min storasyster, min faster, min tvillingsjäl, mina andetag och blodet som pumpar i mina ådror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar