lördag 2 april 2011

Linda går i kort, kort kjol

Om gårdagen var himlastormande och känslosam så känner jag ingenting idag, jag är varken glad eller ledsen och det ordet som beskriver bäst är väl likgiltig. Känner mig efterbliven för jag är så van vid alla tankar som snurrar och känslostormar, idag känner jag ingenting. Tror man kan säga att jag är död emotionellt, senast jag kände såhär det var när jag mådde riktigt dåligt men här är skillnaden jag mår inte dåligt nu. Det här är något helt annat, enligt kloka M är det antagligen en fas mellan alla nivåer man går igenom när man jobbar med sig själv, vad ska man göra?

Hur som känns det bättre att inte känna något istället för att känna allt även fast det är läskigt och jobbigt. Ska i alla fall till Farsta med Mormor, Mamma och Lillskit, får väl se vad resterande dag erbjuder. Blir i alla fall till att köpa sista grejerna till rummet så får ni bilder senast ikväll :)

Puss
/ Retard Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar