onsdag 2 mars 2011

Att drunkna är inte så illa.

Vaknade strax efter elva och degade länge i sängen med bra serier på tvn. Klev sedan upp och studsade i pyjamasbyxorna innan jag gick upp och spelade kort med lillasyster. Nu har jag suttit här och väntar på att Diana ska bli klar så vi kan åka o träna, det ska bli skönt, dock oroar jag mig fortfarande lite för min yrsel och det faktum att huvudet fortfarande gör ont men vad gör det om tusen år? Det som inte dödar, det härdar och det är så jag får tänka nu. Dock skulle en fet godispåse och en heldag i sängen inte vara sådär jättehemskt. Fast det kan jag ju ta när jag kommer hem igen ;) Då blir det kärleksfilmer och godis minsann! Lillasyster ska till Farsta med vår moster och mysa, det är nästan så man saknar att vara liten. Dock ska jag ju på museum och middag med min morfar om inte allt för många veckor.. Det ska bli riktigt mysigt!

Nu ska jag studsa i kläderna och borsta ut håret. Ni får ha en fin dag.

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar