tisdag 15 mars 2011

Bikinibotten

Helloj! 

Sitter här och väntar på att min middag ska bli klar. Blir en köttgryta med ris idag och en saftig grönsallad till, skönt komplement till dagismaten. Ska sedan tvätta lite och ikväll blir det nog promenad med Diana. För övrigt är allting bra, trött i huvudet men annars fruktansvärt bra. Har varit ute ca fyra timmar i solen idag så jag har allt laddat på med D-vitamin. Sen får jag ju D-vitamin av alla fina människor i min närhet också. För det har jag fruktansvärt många av, som bara skickar ett sms för att höra hur jag mår, vad jag gör eller bara för att visa omtanke! Fina, fina ni! Min sminkning har förfallit lite under dagens gång men jag har kommit på en ny jag tänkte smacka på efter middagen, sjukt onödigt jag vet men jag måste verkligen formge den på mina ögon och se om det kan bli bra..

Nu ska jag fixa maten, för idag är jag matmor.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar