måndag 28 mars 2011

Ni är guld.

Hej fina!

Hur är det med er? Själv är det bra, så bra att man blir helt lyrisk vid tanken på att jag är jag. Jag har kommit till insikt med så mycket denna helg, leendet har varit en trogen följeslagare. Slagit hål på allt som gjort ont och bekämpat det med Sussie vid min sida. Vi klarade det och det firades med pommes, kebabsås och bea klockan 3 natten till söndagen. Firandet fortsatte igår och tur var väl det. För det är väl värt att fira. Kör en snabb sammanfattning här nedan av helgen. 

Fredag: Kom till Sala vid 3, shoppade lite på stan och blev hämtad av farfar, där hämtade Sussie mig och vi åkte till Jennie, var där till sju någon gång innan vi åkte hem, käkade mat och svullade lite. Gjorde även slingor som inte syns i mitt mörka hår, haha. 

Lördag: Vaknade vid halv nio, åt frukost och drog till Västerås shoppade bland annat: smink, jeansleggins, leggins och annat jox.. Åkte hem och plockade upp Linda på vägen, drog ner på stan i Sala och strosade runt och hamnade sen hemma i Heby. Duschade, lyssnade på musik, pratade och hade det trevligt innan P-O körde oss in till Sala. Där blev det förfest, pizza och utgång, en riktigt jävla grym kväll och jag dansade och log hela jävla tiden, tills jag blev för full o vi åkte hem. Haha!

Söndag: Vaknade vid 11, åt frukost och slappade i soffan med Tre Kronor avsnitt innan vi duschade och gjorde oss i ordning och åkte till Peter, väl där pillades tatueringen ihop och sattes fast bakom våra vänstra öron och jag är supernöjd.. Den står för något fint, något jag kan stå för hela mitt liv och jag är nöjd! Efter det plockade vi upp Erik, åt på Wärdshuset och åkte till ICA för att hyra film o köpa godis. 

Det var min helg kortfattat, en sjukt bra och rolig helg. Bussen hem går om en timme, då ska det laddas om för nu kör jag igen.. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar