onsdag 30 mars 2011

Who needs a heart when a heart can be broken?

Goddagens!

Efter en fruktansvärt lång och jobbig kväll så kom jag fram till hur trött jag är på att vara "hon som..", scenariona är många och jag är trött på att vara den man kan ta för givet, den som man kan såra medvetet, skita i osv. Det är mycket mitt fel som tar skiten, men vem fan går runt och lägger skit på andra då? Idioti! Hur som somnade jag väldigt ovaggad vid tolv och vaknade vid nio, perfekta nio timmar med andra ord. Ska snart kasta på mig lite kläder och smink, sen ska jag till Nordea, Rusta och lite andra butiker för att handla lite smått o gott. Kände att jag kunde behöva en sådan dag och varför inte prova på en sådan dag själv? Kommer ruttna inom tio sekunder, men kan gott plåga mig själv med lite "ensamhets" träning. Får se vart dagen slutar, skulle ju faktiskt kunna svänga förbi Mormor och Morfar på vägen hem, ska se hur jag gör.

Ha en bra dag i alla fall! 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar