måndag 7 mars 2011

My devotion is for all time.

Vaknade klockan halv tolv idag av att mamma ringde, kände då att helvete, jag har blivit sjuk över natten. Finns det något mer frustrerande än att vakna sjuk? Har en snorboll lika stor som universum i mitt huvud, kan knappt svälja och har frossa. Så fruktansvärt segt, så min dag hittills har bestått av att jag har rensat saker i mitt rum, slötittat på TV och ehm, ja det var typ det. Skulle tränat men vi sköt på det till kvällen och om jag lyckats snyta ut åtminstone en tiondel så drar jag och tränar, för det här suger. 

Förr i tiden var det skönt att få ligga hemma från skola o så, nu är det bara meningslöst att vara sjuk. Tråkigt och meningslöst, så känns allt för tillfället. Ska fortsätta glo Tv nu och sen kanske försöka sova lite till.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar