torsdag 31 mars 2011

I should've kissed you.

Halloj!

Bella med ny hårfärg här, som jag en till början var skeptisk mot men det gick bra tillslut, kommer nog ta mig lite tid att vänja mig vid den bara.. Tack bästis! <3 Åt lunch med Diana på Grekisa Kolgrillen innan vi färgade håret och när det var klart så åkte jag in till stan och träffade fina Kimmie. Vi gick på stan och hon shoppade, pratade om allt och ingenting men pratade väldigt mycket om människor i ens liv som bara tar och tar men aldrig ger något tillbaka. Hur tragiskt det är att man faktiskt har sådana kvar, att man inte gör sig av med dem och hur tråkigt det är med människor som inte kan glädjas åt vänners framgångar. Efter det rörde jag mig hem och åt middag med pappski och Cornelia och ska snart gå och måla naglarna.

Imorgon blir det Ikea för att fixa lite småsaker, ramar bland annat :) Ska även framkalla bilder och betala min väggdekoration på banken. Nu ska det bli fint i mitt rum. :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar