måndag 7 mars 2011

-Motsatser attraheras

Godkväll!

Sitter här och har nyss ätit middag, känner mig som en uppblåst ballong i ansiktet, känns som om jag snart kommer sväva iväg med tanke på allt snor i mina bihålor. Halsen gör lite mindre ont men huvudet gör desto ondare. Ska snart bädda ner mig och läsa böckerna jag lånade på biblioteket idag. För ja, jag är en sån nörd som fortfarande lånar böcker på biblioteket. Dock var det ingen läcker Isabella som klev in på biblioteket idag, för fy fan va kallsvettig jag var när jag kom fram. Helt slut av att gå dit, för er som inte vet tar det mindre än fem minuter att gå dit. Stackars lilla mig. Fast nej, jag tycker inte synd om mig själv idag, jag tycker inte synd om någon. Jag laddar inför torsdagen, då blir det ifyllnad av tatuering. Det ser jag fram emot :) I övrigt då? Jo, livet känns ruskigt bra. Det liksom följer längs vägen, rullar framåt och stannar inte upp för det finns inte några hinder just nu och det känns skönt. Kommer med all säkerhet komma snart igen men tills dess så tänker jag glädjas åt att det rullar! :)

Nej ni, nu ska den här sjuka men positiva tjejen rulla till sängen med sitt ballonghuvud.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar