måndag 28 mars 2011

I was born this way..

Hello sötsaker!

Nu är jag hemma, svängde in på Stockholms central ca tolv och har sen dess, promenerat på stan i solskenet, drottninggatan är underbar i vårsolen och även hunnit hem och lassat ut tvätt samt packat nästa väska. Ska ju på studentskiva ikväll, Dennis studentskiva för att vara exakt men innan det ska jag shoppa lite i Globen och jobba långpass på Keps. Det kommer bli en jobbig kväll men väl värd det. Imorgon hoppas jag på lugn och ro men som det ser ut nu blir det dagis, så får inte bli alltför onyktert eller sent ikväll.. Edit: Blir begravning imorgon för fina Rigmor som gick bort för lite mer än en månad sen. Vila i frid!

Men nu ska jag smsa min bästis så ska vi promenera upp till Globen tillsammans, i vårsolen. Det tycker jag alla ska göra idag, gå ut o promenera i vårsolen! :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar