fredag 11 mars 2011

I'm better of without you.

Vaknade på ett strålande humör i morse, behövligt i och med att jag jobbar fredag och söndag, dock så kommer det inte kännas av för på lördag, alltså imorgon så är jag ledig och då tänkte jag åka på ett äventyr. Spännande va? Ja, ett äventyr ska jag bege mig ut på, det kommer bli ytterst trevligt. När jag hade vaknat idag så gick jag upp och kokade en soppa, en grönsak och potatissoppa som blev väldans god. Till det gjorde jag brödkrutonger och åt till brunch. En mycket nöjd tjej efter det, sminket är klart och jag ska egentligen bara klä på mig för att ta en långpromenad i solen. Sedan blir det jobb och efter det kanske det blir utgång, om inte så ska jag nog glida hem och mysa med familjen. Jag kör en mastodont uppladdning inför min partyhelg i Sala, den kommer bli så tokgrym så ni anar inte. Den kommer bli banbrytande och outstanding.

Men nu ska jag inte sitta här någe mer, jag har en dag att spendera och jag tänker göra det med nöje! 

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar