torsdag 10 mars 2011

Kärleken är evig.

Godmorgon världen. 

Allt bra med er? Med mig är det väldigt bra, tror jag. Bestämde mig för att strunta i allt som irriterar mig och bara låta skiten rinna av mig. Lät som det minst energikrävande beslutet. För övrigt ska jag om 12min gå ner i tvättstugan och tvätta massa lakan. Tack mamma! Sen ska jag promenera in till stan med Diana för vi ska fylla i min tatuering, eller ja en tatuerare ska göra det. Coolers dag med andra ord och ikväll blir det filmmys för hela slanten. Igår åt jag och familjen semla och det går inte att komma ifrån men Tössebageriet har världens godaste semlor, dem får högt betyg varje år och är så tasty! Sov väldigt bra i natt men hade dock en konstig dröm och jag har drömt om stället förut, alla från landet var med och jag var liten men jag vet inte om jag varit på det där stället någon gång, det känns som om jag skulle kunna varit det. Får ringa farfar och kolla om han kan hjälpa mig komma på vad det kan vara för plats, för det känns som om jag varit där men inte kan minnas vart det ligger eller när jag var där. Små var vi i alla fall.. 

Nog pratat om drömmar o semlor, ha en fin dag!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar