söndag 6 mars 2011

Star street

Goddagens! 

Gårkvällen blev bra, dansade som en idiot ett tag och vid ett slocknade all min energi, herre min je vad trött jag var. Det var hur som en kul kväll, jag och Diana påbörjade vår Sagan om Ringen marsch hem vid tre snåret och kom innan för dörren klockan fem. Skönt tänkte jag och hoppades på lite sömn, tji fick jag. Somnade 1h och 15min innan jag skulle upp. Var jag glad? Nej! Haha, men det blev som en powernap och än så länge är jag pigg.. Sitter på jobbet och har ca tre timmar kvar, sen blir det hem och skaldjurskväll med familjen min. Det blir skönt och slappt. Passande för idag. För övrigt är allting fint, skrev ett inlägg i natt när jag inte kunde sova, lite känslodravvel som ändå betydde något. Kanske postar det sen eller lägger in det i min handskrivna dagbok, vem vet.

Men nu blir det mer film och Cola Zero :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar