måndag 21 mars 2011

...

God kväll 

Vaknade vid halv åtta i morse, drog ut på en skön powerwalk innan jag drog hem och duschade. Efter det så smsade jag Jejje och frågade om hon hade tid att ses nåt i veckan, hon hade tid idag så då blev det snabbt att sminka sig och klä på mig. Drog till Farsta där hon hämtade mig och vi åkte till en pärlaffär i stan, en riktig guldgruva som var väl dold, den ska stänga och hade 30% rea på allt, tyvärr är plånboken tom men när lönen kommer blir det dit och köpa fina pärlor och smyckesdelar, fick så mycket idéer när jag gick där så nu jävlar. Efter det åkte vi hem till Ösmo och åt en god pastasallad till lunch, efter det blev det en minisemla med kaffe och massa prat. Så underbart skönt! Åkte sedan till jobbet och var flitig. Nu är jag hemma och ska snart duscha och möjligtvis ta en promenad, beroende på hur sent det blir och hur trött jag hinner bli.

Imorgon har jag ännu mer planer och idéer, skönt när kreativiteten flödar! Hoppas ni haft en bra dag!

Pusspuss

1 kommentar:

  1. Förlåt att det tagit sån tid för mig att svara på din fråga. Men tyvärr så var det så att jag redan hade två earcuffs från 80-talet hemma som jag sedan själv gjorde om, med hängade kedjor och så. Så jag köpte inte cuffsen någonstans.. tyvärr.

    Men jag ser att du köpt hem lite smyckesmaterial, så du kanske redan har hittat det du sökte? :)
    /Kram

    SvaraRadera