torsdag 17 mars 2011

For sure.

God kväll!

Åkte in till stan och träffade Kimmie vid tre, vi möttes halv fyra och satte oss direkt på Wayne's, skönt att sitta och prata och tiden bara flög iväg. Efter det skulle jag ha träffat en person från internet men när jag och Kimmie stod och pratade så kände jag verkligen att det inte kändes rätt, och jag har gjort alltför många saker som inte känts rätt dem senaste åren och det är ett mönster jag bryter nu. Så när vi stod och pratade vid pendeln så sa hon det jag tänkte att jag nog inte skulle göra det och det var ett bra val. Man kan vara naiv, men inte hur naiv som helst. Hur som åkte jag hem och åt middag med familjen, har städat lite också. Ska snart duscha och sen sova, för idag är jag helt slut i huvudet. Imorgon är det sista dagen för detta vik, känns tråkigt på samma gång men jag saknar mina små saker i vardagen liksom, haha. Stört fåniga saker för övrigt. 

Hur som, min dag har varit perfekt, det avslutades med ett samtal med Sussie och bara hennes röst gör mig glad. Tack gode gud för det! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar