onsdag 2 mars 2011

Mina änglar.

Har fått helkroppsmassage av Lillskit, luktar som en glassbomb nu :) Så fruktansvärt skönt och mysigt att få ligga och prata med henne. Sötgrisen hade köpt ett nagellack till mig idag, som hon tyckte jag skulle vara fin i. Jag är så fruktansvärt stolt över att vara storasyster åt den lilla skatten. För övrigt har jag inte gjort mycket, moster hade köpt fika till vår familj så vi hade familjemys och planerade en skaldjursfrossa till söndagskvällen. Min fina familj! Har även prata med Kim i telefon angående vårt lilla äventyr, även ett samtal till Sussie fick jag iväg. Fina, underbara och fantastiska Sussie. Så fruktansvärt tacksam över att få ha henne i mitt liv. Tacksam för det mesta faktiskt och det kan bero på att livet är helt fantastiskt för tillfället faktiskt. Lyssnar på min Save the best for last och känner mig småflickigt förälskad. Förälskad i en viss person men även i livet, i allt som rör sig kring mig och ja, jag är sjukt töntig men sådan är jag och jag gillar det.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och lukta på min egna hud. För den luktar fantastiskt!

Puss och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar