lördag 12 mars 2011

Love.

Åh gud vad jag hatar kaos, kaos suger, kaos förstör och kaos sårar. Jag vill inte att någon i min närhet ska må dåligt, jag vill att ni ska le, ni ska få den kärleken ni behöver, känna er behövda och omtyckta och veta att det alltid finns någon där för er. Det som hände i natt är för mig oförlåtligt, sånt får inte hända helt enkelt, ingen ska bli trängd på det viset, ingen ska bli sårad på det viset och jag är ledsen för att min pappa inte fick sova i natt, att han var tvungen att reda ut kaos. Inte för att han inte ville, utan för att han precis som alla andra behöver sova. Jag tycker det är tråkigt med relationer som går snett, eller människor som sårar varandra. Det gör ont i mig, djupt där inne blir det som sår efter allting.

Därför är det kaos idag, därför är jag inte som jag vill vara idag, därför går tankarna i hundraåttio, men det jag egentligen vill säga är. Jag är stolt över dig pappa, över hur fin du är som vän, hur mycket du gör för dina nära och hur långt du kommit i den här kampen.. Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar