onsdag 16 mars 2011

Systra mi.

Dagen har varit bra, är trött som en gnu men allting är bra. Tog mig en skön promenad på mer än en timme nu på kvällen och på vägen hem ringde jag Sussie, mina tankar gick på högvarv och jag behövde någon att dela med, någon att bolla med och någon som lyssnade och det fick jag. I ca tjugo minuter lyssnade hon, kom med konkreta svar och bollade lite med mig men mest av allt lyssnade hon och det var så fruktansvärt skönt. Hon är en av väldigt få som jag känner att jag kan öppna upp allting för, jag behöver aldrig vara något mer än mig själv för henne, aldrig någonsin. Så tacksam att du är du, att vi är vi och att vi delar blodsband. För blod är tjockare än vatten mitt hjärta. Och det kommer aldrig finnas något band som är starkare än det jag har till dig, vi har varandra och det finns ingenting som någonsin kommer kunna ändra på det.

Nu har jag precis druckit vaniljthé och kollat på Grey's Anatomy. Som jag längtat, äntligen är det igång. Nu ska jag bara tvätta bort sminket, borsta naggisarna och krypa till kojs. För imorgon börjar jag halv åtta, och det är jag 100 på. Haha!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar