onsdag 9 mars 2011

Det finns inget stopp.

Jag hatar att må såhär, jag hatar att känna såhär och jag hatar att det inte finns något som jag kan göra åt det. Bläkok! Jag vill till min Sussie, det är vad jag vill och det är vad jag ska i slutet på denna månad och om älsklings Kim mår bättre ska hon också följa med. Det kommer bli ett perfekt avslut på denna månad! För övrigt känner jag min fånig som går runt och känner såhär fast jag vet att det inte är fånigt, för det är som det är men det suger purjo. Känner mig som Grynet som inte vill ta skit men sen så inser jag skillnaden på oss, Grynet tog inte skit men det gör jag. 

Helvetesjävlakukolle säger jag bara, skruvar upp volymen och dunkar The Script som om det inte fanns någon morgondag, tror jag kommer förlösa mina barn till The Script och kanske till och med dö till deras låtar. Tårar har jag fällt också och kramats med min pappa och försökt få ut en frustrerad flickas tankar till ord men det gick inte och han kramade mig bara och sa att jag inte ska ta skit. Nej men det är ju jävla kul att det är vad alla säger men att många av dem som säger det ger mig skit också. Jag är så arg att jag kokar, så jag tänker protestera mot resten av världen och krypa ner under mitt täcke och jag tänker vara arg. För det var väldigt länge sen jag var arg så jag ska vara arg på att allting skiter sig när det kommer till mig, det kan gå att ordna saker för alla men inte för mig och det SUGER!
Förlåt, jag var lite agro men nu har jag sovit och ätit. Mycket bättre förutsättningar för en glad Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar