söndag 20 mars 2011

Little miss perfect.

Goddagens!

Min gårkväll blev helt underbar, trevligt sällskap, god mat och roliga samtalsämnen. Var hemma vid ett, skönt att komma i säng tidigt och jag unnade mig en riktigt skön ansiktstvätt innan jag offrade min kropp till John Blund, det var inte heller helt fel. Somnade som en stock med musiken från filmen G i bakgrunden. Vaknade vid tjugo i nio i morse och var riktigt utvilad, blev då en mysfrukost med familjen. Ikväll är det familjen Jonsson/Dahlström's berömda söndagsmiddag. Till förrätt blir det spenat och fetaost knyten med pesto rosso sås, varmrätten vet jag inte för den står pappa och Cornelia för men efterrätten blir en cream strawberry pie och kakorna jag fick med mig hem från fina Diana igår! :) Mamma och jag promenerade i solskenet ner till BEA för att inhandla det vi behöver för att tillaga förrätten och efterrätten. Det var en mysig promenad med solen som värmde oss och samtalsämnen såsom, tacksamhet och familjelycka. Vi pratade även om människor i vår omgivning och framtiden. Min fina mamma och jag <3

Så, myskläderna är på, håret är uppslängt i en hästvans och Bruno Mars sjunger för oss, nu är det söndagsmys mina fina!

Trevlig söndag på er allesammans!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar