torsdag 17 mars 2011

No trouble sleeping.

God morgon. 

Förra veckan hade jag något av en svacka känner jag nu, jag känner att jag hade mycket mer i huvudet och mådde sämre än vad jag gör nu, men för allt i världen, jag mådde inte dåligt. Jag mådde bara mindre bra, det blir dock en väldig skillnad om man jämför med denna veckans mående. Hur som, efter först samtalet med Sussie igår och sen ett långt telefonsamtal med Fab, så somnade jag så fort huvudet landade på kudden och i morse när klockan ringde så ville jag verkligen inte gå upp. Hade verkligen kunnat ligga kvar i sängen idag. För usch va det tog emot att sätta mig upp och sminka mig. På tal om sminkningen så är den grön för idag är det St. Patricks day. :) Så då är jag grön. Eller ja, sminket i alla fall :) Så, Happy St. Patricks day!

Idag jobbar jag bara till halv två och efter det ska jag hem och typ kolla om jag behöver bättra på sminket men även hämta väska o annat nödvändigt innan jag beger mig in till stan för att dejta Kimmie :)<3 Vad som händer ikväll vet jag icke, har även ganska mycket ledig tid i helgen för det ser ut som om det inte blir jobb. Så kanske blir en promenad med mormor o morfar på lördag förmiddag, ja mamma och Cornelia ska också med men det vore trevligt. Annars blir det nog en uppladdning inför att fira Mats. Hur som, min helg blir perfekt som den är.

Nu ska jag lyssna mer på The Script och sedan gå ner till jobbet o äta frukost! :)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar