lördag 5 mars 2011

Do you listen to stories?

Livet är inte märkbart bättre, jag mår fortfarande illa och huvudet värker av alla tankar men idag var jag tillbaka på Skansen, jag log och jag strålade och jag spelade State Of Grace hela jävla dagen! Jag kan inte göra något åt känslorna så jag låter dem vara, dem får bo där inne och jag hoppas att dem försvinner av sig självt. Det var viktigt det både H och Sussie sa igår, det gjorde stor skillnad och idag handlar det inte om mig, inte för en sekund, idag handlar det om Kimmie! Min fina Kimmie, det handlar om att fira hennes födelsedag, göra hennes kväll minnesvärd och överösa henne med kärlek. Så nu vet ni det. 

Hoppas er kväll blir bra, för det kommer min bli. Har mina fina vid min sida och vadfan kan gå fel då?

Pusspuss

1 kommentar:

  1. sv:
    Svaga ögonblick har vi alla, kära vännen! Gäller bara att acceptera och gå vidare för att fortsätta jobba med sig själv och att inte ge upp!
    Du är finast i ditt liv! Glöm inte det! :)
    <3

    SvaraRadera