tisdag 8 mars 2011

We didn't make forever but I will always love you.

Godmorgon finisar! 

Idag har jag hög feber, vaknade efter en timmes sömn i natt och sen har jag snurrat och haft en sjukligt dålig natt. Tänkte massa också och mitt i natten kände jag mig så ensam, så jag grät men det sved så förbannat som det gör när man har feber i ögonen och då grät jag ännu mer, för första gången på väldigt länge lät jag mig själv gråta över allt det jag klarat av men som gjort fruktansvärt ont. Det var en rent ut sagt hemsk natt men idag ska jag köpa godis så jag är fullkomligt nöjd ändå. Har en ipren i kroppen nu och den hjälper faktiskt väldigt mycket för jag orkar sitta rakt upp och har fått i mig en macka och ett glas med juice. 

Nu ska jag snart återgå till sängpositon igen, i eftermiddag måste jag dock pallra stjärten in till stan med lillasyster då det är körövning i Maria Magdalenas kyrkosal för henne, och när det håller på i ca en timme så får jag knata runt och typ pilla mig i naveln. Ha en fin dag korvisar!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar