onsdag 16 mars 2011

Nothing at all.

Goddagens! 

Hemma på rasten, som vanligt. Har haft en riktigt bra dag hittills, inte bara för att barnen gjort som jag sagt och allt har flytit utan också för att jag fått så störda sms av Fab. Hela jävla morgonen, jag skickade ett sms vid sex i morse när jag vaknade och fick smset jag skrev i inlägget nedanför till svar, mitt sms var inte alls sånt det var "Godmorgon latmask, sovit gott? Hur står det till annars, tat lugnt idag så hörs vi ikväll. Puss" och fick ett sånt svar? Ja, han är ju inte frisk i alla fall. Sen har dem haglat, han är knäpp, rent ut sagt en vettvilling men jag gillar't. Skönt att slippa vara normal. 

Hur som, imorgon ska jag på dejt med Kim, på fredag blir det nog en annan dejt och på lördag ska vi fira Mats, Dianas pappa. :) Ganska skön helg framför mig och sen är det bara en vecka innan jag drar till Heby/Sala, som det ser ut nu så stannar jag kvar ett tag. Kanske veckan ut, alltså inte bara över helgen. Vore faktiskt väldigt skönt, men det beror på jobb osv. Alltid är det något, men det var länge sen jag var där länge och spenderade tid. Känns som att jag ibland försummar vissa vänner, inte med flit men utan att jag tänker så och det vill jag ju inte. Så åker upp och spenderar tid med dem. :)
Hoppas ni alla har en fantastisk dag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar