tisdag 22 mars 2011

I'm not broke, I'm just a broken-hearted man.

What else can I do... 

Vaknade första gången strax innan sju, låg sedan och drog mig tills klockan närmade sig halv åtta, då slog jag en pling till fab, morgonpepp kallas det och det var ett bra pepp-samtal. Sen blev det smaskig frukost och nu ska jag snart kasta på mig gymkläderna, ja men ni hörde rätt. Jag ska till gymmet, där har jag inte varit på ett tag, känns lite dumt men förra veckan orkade jag inte i o med allt jobb o sen har det bara inte blivit av. Det är tråkigt men det har varit skönt att pausa lite också, men idag blir det träning i alla fall :) Efter det ska jag hem och fortsätta med det som jag påbörjade igår. Min wall of fame, den kommer bli fin den, satt o rotade efter bilder. Kollade ramar, målade och fixade. Så nu jävlar. Har även skissat upp smyckena jag ska göra, dem kommer bli väldigt fina. Det har jag på känn, enkla men med en twist av Bella.

Jaja, jag känner mig kreativ som fan för tillfället, men ni får ha det så nedrans bra tills vi hörs igen!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar